Prekių grąžinimas

Suprantame, kad perkant internetu ne visuomet pavyksta išsirinkti tobulos spalvos ar dydžio prekę, todėl Jūs turote galimybę ją grąžinti. Prekę grąžinant galite ją keisti į kito to paties modelio (arba tos pačios vertės) prekę, arba susigrąžinti už ją sumokėtą pinigų sumą. 

1.      Norėdamas grąžinti ar keistis prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo. Pirkėjas informuoja Pardavėją el. paštu ir užpildyto specialią prekių keitimo – grąžinimo formą, nurodant joje grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. 

2.      Prekių su defektais grąžinimo išlaidas apmoka DUBATELIAI.LT. Visais kitais atvejais prekės grąžinimą apmoka klientas.

3.      Pirkėjas prekę gali grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas apie tai pardavėją. Prekės grąžinamos registruota siunta (Lietuvos paštu), arba pasirinkta Kurjerių tarnyba. Registruota siunta nepasimes, ir Jūs būsite tikri, kad mes gavome siųstą prekę. Apie siuntos išsiuntimą prašome informuoti el. paštu arba skambučiu.

4.      Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nesubraižyti batų padai, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

5.      IŠPARDUOTUVĖS kategorijoje esančios prekės yra negrąžinamos. Papildomos išlaidos patirtos įsigijant prekes iš šios kategotijos yra nekompensuojamos.

 

Bendros nuostatos:

1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos mėn. 22 d. nutarimu Nr. 738 (Žin., 2014, Nr. 2014-10565) patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis.
2. Norėdamas grąžinti ar keistis prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui. Pirkėjas privalo informuodamas Pardavėją el. paštu ir užpildydamas specialią prekių keitimo – grąžinimo formą, nurodant joje grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
3. Pinigai bus pervesti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų po prekės ir pirkimo dokumentų (t.y. sąskaitos faktūros) grąžinimo.
4. Pirkėjui nekompensuojamos Prekių pristatymo išlaidos.
5. Produktų (be defektų) grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
6. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 2., 3. ir 5. punktuose nustatytų prekių grąžinimo terminų ir sąlygų. Pirkėjo grąžinamos prekės bus įvertintos, ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. 
8. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis per protingą terminą.
9. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma už prekes.
10. IŠPARDUOTUVĖS kategorijoje esančios prekės yra negrąžinamos. Papildomos išlaidos patirtos įsigijant prekes iš šios kategotijos yra nekompensuojamos.

Visuomet esame pasiruošę Jums suteikti visą reikiamą informaciją apie perkamą prekę, kad padėtume išvengti jos grąžinimo, todėl mielai atsakysime į visus Jums iškilusius klausimus.

---

  • Pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013, kilus ginčui tarp pirkėjo ir pardavėjo, kurio nepavyksta išspręsti tarpusavio sutarimu. Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą. EGS platforma - paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus.


EGS platforma prieinama adresu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/